20 jaanuar, 2011

Peale-tööd-nokitsemised.

07/01/2011

Kuidas ma küll igatsesin sinna arvuti tuppa õmblusmasina taha, aga polaarkliima meie selles majaosas mattis maha kogu mu entusiasmi. Juba eelmise nädala lõpus võtsin end käsile ja asusin asja kallale. Õmbluslaua all koti sees ootab terve posu riideid millekski muuks saamist või lihtsalt ümbertegemist.

20/01/2011 Hommik

Hahaa, möödas on peaaegu 2 nädalat, mil ma alustasin selle postituse kirjutamist. Uskumatu laiskus või ajapuudus, kuidas võtta. Kui ma täna ka seda kirjutatud ei saa, siis shame on me.

20/01/2011 Õhtu

Normaalne. Et mitte täielik luuser olla, siis ma postitangi selle täiesti tühja sisuga asja ära. Tegelikult tegin terve õhtu käsitööd ja kirjutamisele jälle aega napib. Pilte ei jõudnud ka teha.

Ja kuna igal post'il peab ikkagi pilt ka olema, siis on tänane staar hoopis Elisabeth ehk Liisu, isa väike kiisunupsik, kes pidi nüüdseks juba mitu korda suurem olema, sest ta sööb vahetpidamata. Minu kõige esimene kallim Miisu puhkab nüüd mulla ja suure lumemütsi all soojas.

Aga siin ta on, uus täht korteris number 57:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar