29 jaanuar, 2012

A gift and a key.

Eelviimane jõulukink jõudis omanikuni neljapäeval. Tegin Kärdile poekoti - väga mahuka, et kogu kraam ära mahuks. Ja pikemate sangadega, et saaks õlale võtta, mitte ei venitaks käsi pikaks. Loodan, et leiab kasutust :)


Muidugi ei saanud Pränn sammugi eemal olla minust ja kõigest, mis tehtud riidest ja vedeleb maas...


Auto on olnud mul nüüdseks juba üle aasta, aga võti oli ilma hoidjata. Reedel sattusin hirmutavasse situatsiooni - panin Spartas võtme pingi peale ja asusin asju kappi toppima. Hiljem ei olnud ma enam kindel, kas see on ikka minu auto võti. Samas, kotis mul üleliigset võtit ka ei olnud, aga paha tunne jäi ikka närima. Õnneks sobisid võti ja auto kokku, aga et sellist olukorda vältida, siis valmistasin endale kiiresti võtmehoidja.


Kunagi olin spetsiaalselt autofiguuri tellinud võtmehoidja jaoks, nii et nüüd läks sajaga käiku! Üritasin kõik ühendused võimalikult tugevad teha, sest võtmeid väntsutatakse üpris palju - taskud, sahtlid jne.


Ahjaa, oma kahe "from scratch" projektiga olen nii kaugel, et lõikasin mõlemad kangast välja ja natuke sain õmmelda ka. Ehk õnnestub järgmine nädalavahetus valmis saada, aga kui ei, siis ülejärgmine kindlasti.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar