06 veebruar, 2012

Jakk.

Niisiis - võttis aega, mis ta võttis, aga valmis ma sain. Iga nädalavahetus tegin natukene, ei kiirustanud. Tavaliselt lähen lohakaks, kui väga kähku valmis tahan teha ja siis ei tule ilus viimistletud toode. Võhiku petab ära, aga endal paha tunne, et kurat, sinna või sinna jäi tahtmatu krooge jne.




Jaki kangas pärineb mu sünnipäevast - heavysõbrad kinkisid :-). Koos ultimate vasakukäelise Fiskarsi rätsepakääridega, mida ma jumaldan! Need lõikavad kõike! Kõiki kangaid, täpsemini. Kes kasvõi proovib nendega midagi muud lõigata, saab vastu tatti, nii et tolmab. Tegin nalja...aga pooleldi tõsiselt, sest ma ei tahaks neid millegagi ära nüristada. Neil on lõiketera tipp ka terav, nii et saagisin otstega läbi mitmekordselt õmmeldud teksa isegi. Igatahes, seda jakiriiet jäi isegi järgi, nii et midagi saan veel nuputada, näiteks lühikesed püksid suveks. Oleks ju tore komplekt.






















Üldiselt jäin üle pika aja VÄGA rahule enda õmblustööga. Näiteks mitu korda ei sobinud mulle, kuidas rinna juurest istus. Harutasin sissevõtte lahti ja õmblesin uuesti. Siis jäi ühelt poolt halvemini ja harutasin jälle lahti, et uuesti teha. Muidu ma lausa vihkan igasugu ümbertegemisi, tahaks ju ikka, et esimese satsiga kohe perfektne tuleks. Täna panin tööle selga, nii ilus :)

1 kommentaar:

  1. Mitte midagi muud ei oska ma kosta, kui et sa oled täiesti kadestamisväärselt osav!:) No tõesti, alates maalritööst lõpetades kurat teab millega! Super!

    VastaKustuta