17 aprill, 2012

Mina jään.

Armastama seda seelikut! Idee potsatas mu pähe Lenna videost, kus ta taolise valge satsiseelikuga vette sammub. Ja Eesti Laulu finaalis oli ka midagi taolist. Teadsin kohe, et suveks on mul just seda vaja! Emaga veel arutasime pikalt-laialt ja vaatasime ajalehest, ajakirjast piltide pealt, mismoodi seelik tehtud.
Seeliku põhiosa pitsi ostsin Abakhanist heas usus, et küllap nii suurest tükist ikka jagub. Paari nädala pärast lõikeid otsides sai selgeks, et satside jaoks tuleb ikkagi kangast juurde tuua. Võtsin 2 meetrit ja olin rahul...kuni seeliku põhiosa valmis sai. Lõikasin satsipitsi ribadeks ja oh imet, ainult 2 satsi sain. Mis muud kui jälle poodi. Kokku võib arvestada kangakulu umbes 5-6 meetrit. Ma sorisin iga kord Abakhani kaalukanga korvides, nii et kokku maksin vast 22€ kogu kupatuse eest. Ühestki poest sellise raha eest nii suurt seelikut küll ei leia.



Välitesti pole veel teinud, ainult pilti käisin tegemas terrassi peal, kus oli loomulikult jube külm! Aga ehk särab homme hommikul päike ja lubab mul end tööle asutada selle kaunidusega...


Wupiduu!

3 kommentaari:

  1. Niimoodi siis! Ei saa jätta ütlemata, et se seelik on lihtsalt võrratu! Peaks kohe tulema lähemalt kaema, kas mina oma olematute oskustega suudaksin sellega ka hakkama saada:) Tubli töö!:)

    VastaKustuta
  2. Marilin, ma usun, et saaksid väga hästi hakkama :)

    VastaKustuta