24 aprill, 2014

Magamiskott.

Oodates tundub aeg pikk. Et olukorda pisutki leevendada, hakkasin nüüdseks vist juba paar kuud tagasi kuduma oma esimest nii suurt projekti - magamiskott-kampsunit beebile. Vanaema meenutas, kuidas tema õmbles kõik riided lapsele ise, sest poest polnud midagi saada. Enam seda muret pole, kuid tahtsin siiski, et mul oleks ka midagi päris algusest lõpuni enda tehtut, mida ma kindlasti kunagi ära ei anna.
Loomulikult on muster pärit jällegi Drops lõngade kodulehelt, ka lõng ise Dropsi toodang (Merino Extra Fine, tumepruun), mustri saab kätte siit. Enne kuduma hakkamist lugesin juhendi läbi ja tekkis väike hirm, kas ma üldse suudan nii keerulise asjaga rinda pista. Võtsin end siiski kokku ja alustasin lihtsamast seljaosast. Kudusin suurusnumbri 6-9 kuud järgi, vast siis on sellise paksema kudumi järele suurem vajadus ja loomulikult ei tea keegi, mis suuruses poiss sündida kavatseb. Seega pigem las olla kasvamisruumi. Janar küll imestas, et nii lahmakas, aga pärast kokku õmblemist on lõpp-produkt mu meelest täiesti normaalsuuruses. Vähemalt on jalgadel siputamisruumi.
Nööbid sain Kangadžunglist, algselt ostsin mälu järgi kogemata ainult 7 tk. Õnneks oli kuu möödudes poes seis sama ja sain oma puuduvad 3 nööpi ka kätte.




Dropsi mustrite katsetamisega ma ühele poole jõudnud veel pole, ees ootavad üks paar toasokk-susse ja õhulised suvesokid endale. Peale remonditöödega lõpetamist on ehk isu vardad uuesti kätte haarata ka tagasi tulnud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar