14 september, 2010

Tilu-lilu.

Oma suure puhkuse ajal, mis leidis aset enne kooli ja pisut ka kooli ajal, meisterdasin valmis mitmeid paare kõrvarõngaid. Enamik neist on pikad, mõni lühem sattus ka teiste hulka. Üldiselt on kõik müügiks, kellel soovi kingiks või endale osta. Erandina tegin endale kaks paari. Ei mahu ju varsti enam kuskil riputama neid. Ja Kärdile kingiks tegin ka ühed.
Alustame siis fotopostitusega.
Esmalt kraam, millest olen nõus loobuma.

Paremal pool asuvaid oli suur kiusatus endale jätta...












Vasakul olevatele sarnased tegin kunagi Aidele, aga kuna meeldisid, siis tegin veel ühe paari.










Kärt, kiisud on sinule sünnipäevaks Tule aga järgi neile!












Neid matrjoškasid tahtsin hirmsasti endale jätta.












Neid tahtsin lausa mõlemaid endale jätta. Kui keegi neid varsti mu juurest minema ei vii, siis võib juhtuda, et jätangi. Eriti kui oktoobris lund tuleb.






Minu kaks paari.
Mõlemaid olen juba kandnud ja kiita saanud :)
Kitarrid on hirmus rasked, aga liiga ilusad, et selle pärast kandmata jätta. Jänkude märksõna - terav nuga.

5 kommentaari:

  1. Ma tahaks su käest need sinised lumehelbed ära ärida. A muide, mul ootab siin sind üks kotitäis villapoissi ka!

    VastaKustuta
  2. No siis teeme näiteks koolis diili järgmisel nädalal?

    VastaKustuta
  3. Kui ma sinna jõuan, siis vabalt. Aga see villakott on päris suurevõitu, et siis sa pead kindlalt kohal olema, muidu ma ei võta :D

    VastaKustuta