23 oktoober, 2011

Only clothes.

Sügis ütles mulle, et üht head mütsi oleks veel vaja. Just musta värvi. Õnneks ma olin tellinud 2 tokki musta lõnga Karoliine Hõbelõngast. Silt on teises toas ja nime ma peast ei tea, aga see oli minu meelest merino ja tavalise villa segu ja midagi oli veel. Seega ma eeldan, et tulemus peab soe olema ja siiamaani ei ole veel alt vedanud. Talv pole muidugi käes ka.
Põhimõtteliselt on see samasugune nagu mu punane. Täpselt sama õpetuse järgi tehtud.


PS: Ma lihtsalt pean ise pilti tegema, sest Janar ei viitsi tavaliselt kompositsiooniga vaeva näha. Seega kui ma lasen tal pilti teha, siis lõpptulemusena teen ma ikka ise ka veel, et enam-vähem talutav tuleks.

Reede õhtul tegin hästi kärmelt ühe seeliku valmis. Ja tõesti - see ei olegi vanast kraamist ümber tehtud, vaid tuttuuest kangast välja lõigatud ja kokku õmmeldud. Tutoriali sain SIIT, kuigi kuna ma tahtsin seda rohkem ümber ja ehk oli ka kangas venivam, siis võtsin algsest enda tehtud lõikest kõvasti sisse. Neid toredaid värvilisi pakse kummipaelu on mul sahtlis juba mitmeid, ootuses seeliku külge saada. Esimene neist läks kasutusse.


Täna mässasin ka natuke õmblusmasinate taga. Vans'i pusa tegin ümber lõppude lõpuks. Ostsin selle ju päris ammu, aga kandnud olen vähe. Tegelikult on see meeste mudel, aga naiste oma sel ajal ei olnud taolist ruudulist ja ma arvasin, et meeste M käib mulle kah. Reaalsuses hoidis ta ikkagi liiga kottis ja laialt ja ma ei tundnud ennast hästi. Nägi välja:


Ja nüüüüüd - ongi paras! Nii lihtsalt saabki õnnelikuks. Mõlemalt poolt külje pealt ja varrukatest tuli sisse võtta.






















Üht püksipaari üritasin kantavaks teha, aga ei õnnestunud. See oli juba teistkordne katse, esimene oli vast paar aastat tagasi. Mis seal ikka, iga projekt ei pea ka välja tulema.
See-eest Janari punase pluusi väiksemaks tegemisega sain küll hakkama. Selle külgedel olid lõhikud ja vägevad tugevdused, mille ära harutasin ja uuesti tagasi õmblesin. Väljanägemine tuli samasugune nagu originaalis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar