29 juuli, 2010

Viimase aja tegemised

Üks päev olin trotsi täis ja hakkasin saviga mässama. Esimest korda ei tulnud üldse ilusad helmed ja nii mul läks tuhin üle. See oli siis jõulude paiku. Nüüd aga surfasin netis ja leidsin superblogi. Seal on niiiii palju niiiii ilusaid helmeid tehtud sellest savist, et mine lolliks. Läksingi kohe.
Kuna ma ju esimesel korral ei kasutanud oma imepisikesest varust peaaegu midagi ära, siis otsisin kuskilt august need üles ja asusin sihikindlalt asja kallale. Mõtlesin, et teeks mingi lilleasjanduse, aga ainult kahe värviga. Need minu savid on kõik vist mingid efektikad, sest läige on sees ja mulle ei meeldinud, kuidas see roheline lilla ja hõbedase juures välja nägi. Pean lähemas tulevikus ikka paar tavalist värvi juurde soetama. Igatahes. Seekord jäin natuke rohkem rahule, tegin kokku 8 helmest, lillemotiiv on nii nagu ta on. Kuna ma pigistasin ta liiga väikseks, siis lõikasin lõpuks neljaks ja panin kokku, tuli selline tore sigri-migri. Ehete tegemiseks võtsin jällegi natuke hoogu, üleeile ja eile näpistasin uneajast natuke. Välja tulid sellised. Kogu muusika peale kõrvarõnga konksude ja käeketi kinnituse (mis on Helmehaldjast pärit) on self-made. Korralikke vahendeid oleks vaja lõikumiseks jne.
P.S 1: Taust on kiisukarvane, sest ta aeleb selle madratsi peal kõvasti, aga hea neutraalne värv on see pruun pildi jaoks.
P.S 2: Kavatsen ikka õpituppa ka minna Helmehaldjasse mingi aeg FIMO savi saladusi õppima, aga need on natuke pahal ajal 17.15. Ma ei jõuaks Smartenist küll kuidagi selleks ajaks sinna kohale. Vist. Ehk on mõni laupäeval. Kuigi ega nädalavahetusel ei viitsi kohe üldse linna vedada ennast.
P.S 3: See komplekt läheb niiiii hästi kokku mu lilla-valge ajaleheseelikuga ühest varasemast postitusest!!!

Koos suvega on ilmunud ju putukate parv, nad elutsevad ka meie akende taga. Plekk-katuse all on aga võimatu kinnise aknaga magada. Niisiis kannatasime pool suve öiset pininat ja hammustusi. Kuna katuseaknast tuleb tuppa kõige rohkem õhku, siis oli sinna vaja midagi nuputada. Mingid koledad sääsevõrgud akende ees ei meeldi mulle mitte üks põrm. Mõtlesin seda teostust siis pool suve ja sain hakkama. Tegelikult idee oli isegi juba varem valmis, aga materjalivalik on ka suht keeruline. Alguses tahtsin hirmsasti sepistatud kardinapuid sinna, aga siis oleks vaja olnud mingi spets hoidja teha, sest putukakardin ei tohi ju olla vabalt lendlev, see peab olema tihedalt vastu aknaäärt. Nad on ju kavalad, leiavad kõik väiksed avaused üles.
Lõpuks jäi valik järgmiste käepäraste asjade peale: hoidjad heegeldasin, kardinapuude jaoks puidu leidsin kolmandalt korruselt, peitsisin ära. Kardinaks sain riide Kangadžunglist, seal oli väga palju erinevaid värve seda võrguriiet, minu oma sobib ilusti suure akna kardinaga kokku.



Osade hoidjate peale heegeldasin lille ka kaunistuseks (fotoaparaat ei tahtnud üldse ilusat makrot teha lillest, kapriisne selline). Ise paigaldasin ka kõik kruvikeeraja ja kruvidega. Kardin sai ikka suht tuuga, nii et nüüd pole ühtegi auku ega ava, kust mõni ümiseja sisse saaks. Kui talvel ei ole näiteks vaja sellist kardinat, siis tõmban lihtsalt puupulgad välja hoidjatest ja asendan mõne muu dekoratiivkardinaga.
Ise tehtud, hästi tehtud, ütlen ma selle peale.

2 kommentaari: