08 detsember, 2011

Tapeedindus.

Minu lemmik! Mul ei teki peaaegu kunagi probleemi endale meeldiva tapeedi leidmisega poest - eriti K-Rautast, kust on vist päris enamik meie maja tapeete.

Ja alumises suures toas oli nii palju seinu! See tähendas suurt valikuvõimalust. Ilma mööbli, kardinate, patjade ja muuta, mis toast toa teevad, on ehk natuke imelik või nii. Janar kisas kõvasti valge seina üle, sest see on ju nii tühi. Ma seletasin pikalt ja laialt, et kõik seinad ei saagi mustrilised olla, siis lähevad silmad kirjuks ja lõppude lõpuks ei saaks ka pilte riputada, sest see teeks asja veel kaootilisemaks.

Lõpuks jõudsime kompromissini ja ma peaks mainima, et mustrit kauples ta ikkagi päris palju välja või mis? Kõigest 2 valget seina ja seal on ka siiski väike muster tapeedil olemas. Isal oli ka palju tööd - kõik pistikuaugud ootasid täitmist. Nii uskumatu kui see ka pole, aga selle etapiga vist saab peaaegu kõik lülitid elektrikilbis sisse lükata. Vaja kõigest kilp nüüd korda teha, kate peale panna ja sildikesed juurde kirjutada.

Niisiis - valik meie elutoatapeete!






Ja kui me juba nii kaugele olime jõudnud, siis pidin kohe kardinate peale mõtlema, et soovimatud isikud ei saaks pidevalt vahtida, mida me täpsemalt seekord teeme. Punase juurde punased kardinad, valge juurde valged, neid viimaseid ei jaksanud ma pühapäeval valmis vuristada, aga kangas on totally amazing! Väike pildike-paar kogu kupatusest ka.



PS: Ma olen jõulukinkse ka meisterdanud, aga kammoon! Neid ei saa ju üles panna, kui pooled asjaosalised siin piilumas käivad!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar