25 august, 2011

Loads of stuff.

Suve lõpu kapikoristus ongi tehtud! Ja tagajärjed on lausa Fantastilised. Võib öelda, et kapis on tunda õhu lõhna, riiulid lausa puhkavad, sest koormat jäi ju kõvasti vähemaks.
Uskumatult hea on hommikul riideid valida, kui hunnikud väiksemad on. Vaatad, et siit võtan selle ja siit selle, kõik on silma all, midagi ei kao kuskile ära. On ju uskumatult tore kord majas? Okeiokei, pildi pealt ei saa midagi aru.


 Toa põrandale tekkis aktsiooni tagajärjel 4 hunnikut. Esimene ja kõige väiksem on ära viskamiseks (totaalne saast), teise, mis on kolmandaga sama suur ja põhimõtteliselt koos, panin naiste ja kolmandasse meeste riided, mis on ära andmiseks - sihtpunkt mõlemal olemas. Ja viimane hunnik (1 suur+1 väike) sisaldab endas riideid, mida tuleb ümber teha!!! Millal selle jaoks küll aega leitakse, täielik müstika. Ma olen kindel, et ka sealt leiavad osa esemeid tee kuhugi mujale kui minu riidekappi, kui ma olen neid 5x ümber teinud ja ikka ei sobi. Aga sellest saab aru alles, siis kui mitu korda niiti, nõela ja aega on kulutatud.


Täna sain lõppude lõpuks kätte ka oma tellimuse Helmehaldjast/Karoline Hõbelõngast. Täiesti uskumatult huvitav raamat on Donna Kato "The Art of Polymer Clay Millefiori Techniques"! Ma ahmisin neid ideid silmadega endasse ja tahaks kohe kõike ise katsetada! Lihtsalt niinii ägedad helmed ja projektid. Savi kulu on ilmselt ka meeletu, aga tulemus on liiga super. Muidugi mul on selline tunne, et tavalise taskunoa teraga ma vist ikka nii perfektset mustrit ei saa, see tera on liiga nüri või paks või ma ei teagi, milles probleem. Niisiis tuleb veelkord jahile minna.

'

And last but not least - kapiuks!!! Hirmus palju võttis aega selle liugursüsteemi ja puupulkade ostmine, aga lõpuks sai see tehtud ja meie seinakapikesel ongi liuguks ees. Võtsin kohe kätte ja tegin ka selle kapi korda, taaramäed tuleb automaati ainult veel viia.
Rasket ei olnud siin tegelikult mitte midagi, Janar oli nii tubli ja lõikas kõik asjad mõõtu. Mina värvisin pulki ja ühe uksepoole. Janar oli kõik ettevalmistused enne minu töölt tulekut ära teinud, nii et ma siis ainult tõstsin ja toetasin ja surusin, kus mida täpselt teha oli vaja.






















Oii, ja telekast tuleb põnev saade, good bye!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar